Кошик
84 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Миколаївська обласна друкарня
+380 (51) 267-05-08
Кошик

Канцтовари для офісу - вибираємо найнеобхідніше

Канцтовари для офісу - вибираємо найнеобхідніше

Тільки спочатку здається, що закупівля канцтоварів - легке завдання, поки не зіткнешся з цим сам. Невірний розрахунок щодо кількості потрібного приладдя, зволікання з поставками, неякісна продукція і нервові співробітники - все це в кінці кінців може призвезти до зіпсованої репутації в офісі. Щоб і в майбутньому тобі відмічали,як відповідального співробітника, ми рекомендуємо скористатися деякими порадами, що стосуються правильної організації офісного забезпечення і допоможемо скласти список необхідних канцтоварів

Поради успішної закупівлі

Досить значимими в будь-якій організації є документообіг і діловодство, які неможливо вести без необхідного приладдя. Без закупівлі канцтоварів не обходиться жоден офіс, і найчастіше це завдання є одним із обов'язків офіс-менеджерів. У будь-якій справі є секрети успіху і не дивуйся, альо в канцелярському оснащенні офісу вони теж є. Наприклад, для правильного планування майбутніх замовлень необхідно документувати найменування, кількість і обсяги поточних витрат. Це допоможе розрахувати бюджет і асортимент для подальшого «поповнення запасів».

Інші секрети успішного замовлення канцтоварів для офісу:

Чи не економити. Канцелярське приладдя по-дешевше - це зазвичай товар, що не може похизуватися високою якістю і тим самим існує можливість уповільнення роботи і зниження рейтингів фірми в очах клієнтів.

Купувати все в одному місці.

Не варто витрачати час на аналіз цін для кожного найменування. Вибери необхідну продукцію (папір, картриджі для принтера, папки) і порівняй ціни в двох-трьох магазинах, вивчаючи відгуки про них і умови доставки. Вибери самого надійного і замовляй все необхідне в одному місці. Отримуючи товар від різних підприємств, ти переплачуєш за доставку і витрачаєш зайвій годину, а при оптовій купівлі тобі гарантована знижка і приємні бонуси.

Замовляти онлайн.

Навіть найменший офіс вимагає великих вкладень в канцелярське забезпечення. Поважаючі себе компанії не купують на ринках і не посилають менеджерів в магазини канцтоварів, а купують онлайн. В інтернет-магазинах є експерти, з якими можна проконсультуватися. Також ти зможеш уважно вивчити асортимент, оформити замовлення з будь-якого пристрою, не відриваючись від роботи, вибрати зручний спосіб оплати.

Вести фінансову звітність.

Стояти у відділі бухгалтерії і сором'язливо пояснювати чому тобі не вистачило грошей на папки - це конфуз, а блиснути чеком, спостерігаючи за задоволеними обличчями колег - це успіх. Підприємства строго фіксують витрати, і щоб не потрапити в незручне становище, необхідно заздалегідь розрахувати точній бюджет, залишаючи невеликий запас. Для цього аналізують звіти минулих закупівель, порівнюючи з актуальним цінами.

Не чекати до останнього дня.

Не варто очікувати моменту, коли все закінчиться, спостерігай за витратами ресурсів і поповнюй запаси вчасно. Доброю ідеєю стані створення чату або задачника, куди співробітники будуть писати про те, що їм необхідно.

Підтримувати корпоративну культуру.

Віддавай перевагу канцелярії в корпоративних кольорах. Така дрібниця ефективно позначиться на візуальному сприйнятті клієнтами компанії і підніме корпоративний дух. Ти отримаєш додаткові балі від керівніцтва, замовивши наклейки з логотипом фірми, які можна розклеїти на файли, конверти.

З чого почати замовлення канцтоварів в офіс?

Перед складанням кошторису необхідно проаналізувати витрати за минулі квартали, взявши великий період (рік-півтора). Слід вивчити найменування найбільш використовуваних товарів, їх кількість і вартість, порівнявши з поточними потребами і актуальною матеріально-технічною базою підприємства. Перед покупкою знадобиться проведення наступних розрахунків:

-кількість працюючих співробітників на даний момент;

-середній показник використання ресурсів на кожну людину;

-норми витрат для кожної позиції.

При замовленні слід відштовхуватися від:

-специфіки підприємства;

-відмінності потреб в канцтоварах різних підрозділів;

-обов'язків співробітників.

Щоб уникнути використання канцелярських ресурсів в особистих цілях, ведеться звіт на шкірного працівника. Кошти, що виділяються бухгалтерією на придбання офісного приладдя, як правило, мають окрему статтю витрат.

Складаємо список

Асортимент сучасних засобів настільки великий, що можна легко розгубитися серед величезного вибору. Всі товари для офісу діляться на дві великі групи:

-тривалого користування (підставки, дироколи, папки, ножиці, лінійки і т. д.);

-короткочасного користування (ручки, маркери, файли, скріпки і т. д.).

Своєчасна закупівля обох категорій забезпечить безперебійний трудовий процес. Нижче представлені основні канцтовари, необхідні для будь-якого офісу:

1.Папір А4, файли для документів.

2.Письмове приладдя (ручки кулькові сині та інших квітів при необхідності, перманентні маркери різної товщини, видільні маркери кількох кольорів, стрижні).

3.Степлери, Антистеплер (для відкривання скоб), скобі для степлера.

4.Діркопробивачі, ножиці, лінійки.

5.Скріпки, кнопки-гвоздики канцелярські.

6.Блокноти, репродукції художніх робіт і фото для записів, репродукції художніх робіт і фото клейкі.

7.Настільні аксесуари (підставки для ручок, канцелярські ножі).

8.Чорнографітові олівці, точила для олівців, гумки.

9.Підставки і лотки для паперів.

10.Клей-олівець і ПВА, канцелярський скотч.

11.Календар настінний і настільний.

12.Папки для зберігання документів (швидкозшивачі, папки-конверти, папки-реєстратори).

13.Біндери (затискачі для паперів).

14.Картриджі для принтера (кольорові і чорно-білі).

15.Кошики для сміття.

Не забудь подбати і про дрібну оргтехніку. Оскільки діяльність будь-якої компанії пов'язана з розрахунками, слід передбачити достатню кількість калькуляторів, конвекторів валют, лічильників банкнот. Підтримувати їх і екрани комп'ютерній ютерів у доглянутому стані допоможуть серветки для оргтехніки.

Для офісів зі специфічними потребами

Перелік необхідних канцтоварів може доповнюватися в залежності від специфіки підприємства. Компанії, де практикується проведення презентацій, доповідей, тренінгів потребують фліпчартів - магнітно-маркерних дошках з кріпленням для блоку паперу. На них інформація записується на аркушах або прямо на дошці спеціальними маркерами, тому подбай про достатній кількості магнітних кнопок і губок для витирання. Також для презентацій можна придбати:

-кліпборди;

-інтерактивні дошки на стіну;

-пробкові дошки;

-ватмани;

-бейджі;

-блокноти-фліпчарти;

-спреї для очищення сухостираємих дощок;

-іменні настільні таблички.

Кожна компанія користується печатками, тому додаємо в список заправки для фірмових відбитків. Для відділів, які працюють з грошима, необхідний великий запас гумок, які розходяться як вітер, а на підприємствах, що використовують ділову переписку, необхідно стежити за постійною наявністю конвертів різного формату. У роботі з клієнтами не обійтися без підставки для візиток і ніш для каталогів.

Якісна канцелярія - це комфортна і злагоджена робота всіх відділів підприємства. Без канцелярського приладдя не реалізуються успішні бізнес-ідеї, стартапи, конференції та семінари, вони стають вірними супутниками у плануванні, розрахунках і конспектування. Перед закупівлею скористайся нашими порадами і відчуй, що таке отримувати задоволення від роботи!

У нашому магазині канцелярії професійні менеджери допоможуть підібрати Вам всі необхідні матеріали для Вашого бізнесу по оптовим цінам.

Контакти магазину «Нова Канцелярія»

"Нова канцелярія"

Email: niktipografia.mag@ukr.net

Тел: +380512670505;

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner