Корзина
18 отзывов
Миколаївська обласна друкарня
+380512670508
+380512670508
Корзина

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Навіщо потрібен фірмовий конверт

Навіщо потрібен фірмовий конверт

Коротка стаття з рекомендаціями та порадами для створення особливих конвертів для бізнесу та особистого користування.

Це важлива частина брендингу поряд з логотипом, візиткою, сайтом та іншими складовими. У дизайні конверта використовують емблему, назву компанії, фірмові кольори, ілюстрації або графіком. У ньому відправляють будь-яку кореспонденцію, пов'язану з брендом:
  1. рекламні пропозиції;
  2. рахунки;
  3. ділові листи;
  4. запрошення на заходи;
  5. брошури і каталоги.

Лайфхак. 

Деякі бренди вкладають у фірмові конверти навіть товари: білизна, легкий одяг або невеличкі сувеніри. Це оригінальна альтернатива подарунковим коробок або пакетів.
П'ять причин зробити конверт в корпоративному стилі:

Ознайомити з брендом

Оформлення вашого листа так само важливо, як і зміст. Дизайн відразу повідомить користувачам про вашу індивідуальність.
Привернути увагу. 

Яке лист ви відкриєте в першу чергу: у звичайному білому або брендований конверті? Оригінальна пошта відразу приверне увагу і не загубиться серед іншої кореспонденції.
Прорекламувати компанію. Будь-який елемент брендингу працює на просування. Чим частіше клієнти його бачать, чим краще запам'ятовують вас і починають довіряти. За статистикою паперову розсилку люди зберігають до 17 днів. Це означає, що оригінальний конверт буде постійно нагадувати про ваш бізнес.
Персоналізувати звернення. 84% людей охочіше відкриють повідомлення, відправлене особисто їм. Написавши повне ім'я одержувача поруч з адресою або звернення до нього, ви точно не прогадаєте.
Викликати довіру. В епоху засилля e-mail розсилок звичайні поштові повідомлення викликають більше довіри, особливо у покоління мілленіалов. Вони кажуть, що паперові листи ефективніше спонукають їх до дії: 30% опитаних відвідають сайт або підуть в магазин за покупкою.
Чотири ради і п'ять ідей для створення конверта
Як привернути увагу до обгортці ваших листів? Зібрали кілька важливих порад.

Працюйте з кольором. Це найпростіший і ефективний прийом додати індивідуальність. Дослідження показало, що 69 відсотків споживачів частіше відкривають конверти, прикрашені кольоровим текстом і графікою, ніж звичайні білі.
Змініть розмір. Кореспонденція нестандартного розміру буде виділятися. Подумайте, яка форма підійде вам: квадратна, збільшена, а може, що відсилає до вашого товару чи послуги. Враховуйте нюанс: чим більше площа, тим більше можливостей для дизайну у вас буде.
Підберіть матеріал. Тактильні відчуття дуже важливі для першого знайомства з брендом. Виділіть свій лист за допомогою незвичайного матеріалу, щоб привернути увагу і змусити відкрити лист.
Передбачте прозоре віконце для адреси. В цьому випадку вам потрібно тільки надрукувати адресу на бланку і скласти всередині таким чином, щоб він відображався в віконці. Це заощадить вам час на підписи конвертів.
Пропонуємо п'ять креативних ідей для натхнення:

використовуйте для запечатування наклейку з забавним написом або закликом до дії;
спробуйте незвичайний спосіб роздрукування: ярлик на фронтальній частині, за який потрібно потягнути;
придумайте фірмовий штамп;
напишіть на лицьовій стороні слоган або побажання;
зробіть конверт, який буде частково відкривати лист, щоб заінтригувати одержувачів.
Важливий нюанс при друку фірмових конвертів - якісний папір. Це створює професійне враження і дозволяє відрізнити ваш лист від звичайних рахунків або небажаної реклами.
Знайдіть найближчу до вас друкарню з хорошими відгуками, дізнайтеся вимоги до макетів (вид і формат файлу) і віддавайте на друк.
Наведемо ще три вражаючих статистичних факту про важливість поштової розсилки в просуванні бренду. Пам'ятайте, що в цьому процесі оформлення фірмового конверта грає одну з головних ролей.

Порівняйте: люди відкривають до 90% листів з паперової розсилки і тільки 20-30% з електронної.
59% жителів США подобається отримувати листи про нові продукти. Це змушує їх відчувати себе оціненими брендом. Візьміть цей прийом на озброєння - відправляйте поштою каталоги і брошури в фірмових конвертах.
Одержувачі паперової поштової розсилки купили на 28% більше товарів і витратили на 28% більше грошей, ніж люди, які не отримували такі листи. Прочитавши рекламну інформацію, клієнти охочіше заходять на сайт або в офлайн-магазин, щоб зробити покупку.

Другие статьи